Är du nyfiken på hur man blir kund eller hur Wint fungerar? Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.
Just nu kan du testa Wint gratis resten av året om du startar upp som kund i november. Ingen uppstartskostnad, ingen bindningstid*. Erbjudandet gäller för dig med max 3 anställda och som inte är fastighetsmäklare.*För dig som startar bolag med Wint gäller en bindingstid på 12 månader.
Den största skillnaden mellan Wint och en traditionell redovisningsbyrå är att med oss behöver du knappt tänka på din bokföring alls.
Många andra säger samma sak; att de ska digitalisera din bokföring och hjälpa dig med helheten, men så får du ändå sortera fakturor, häfta kvitton, sköta dina betalningar och deklarera din moms. Så blir det inte med oss.
Hos oss räcker det att du godkänner med ett klick när vi ska betala dina leverantörsfakturor, att du fotar och skickar in ditt kvitto om du gjort ett utlägg och att du skapar fakturor när du vill ta betalt av dina kunder.
Du ska alltså välja Wint istället för en vanlig redovisningsbyrå (eller ett digitalt bokföringsprogram) om du vill lägga ner minsta möjliga tid på din ekonomi och mesta möjliga tid på din egentliga verksamhet.
Självklart inte! Det är ju lite det som är poängen med att automatisera din bokföring med Wint. Du använder ju Wint för att slippa sånt som nästan alla företagare tycker är tråkigt – som bokföring, momsdeklarationer och skattesatser. Vi är ju inget bokföringsprogram utan en bokföringstjänst där till och med bokslutet ingår. Gött va?
Det enklaste sättet att bli kund hos Wint är att fylla i en intresseanmälan här på sajten. Då kommer vi att höra av oss för att ge dig en ordentlig genomgång av både appen och webbgränssnittet. Därefter startar vi upp ditt Wint-konto. Dessutom hjälper vi dig att avsluta med din gamla byrå eller bokföringstjänst och lägger in dina siffror i vårt system.