Administration och bokföring är en begränsande faktor i de flesta företag – inte minst för dem som lever på att ta betalt för sin tid. Varje timme du och dina anställda måste lägga på administration är ju en missad debiterad timme, vilket i förlängningen får konsekvenser på sista raden.
I detta webinar berättar vi om helautomatiserad bokföring och fördelarna med sådan. Vi avslöjar några vanliga tidstjuvar vid lönehantering, utlägg och fakturering samt berättar hur dessa kan bli ett minne blott. Häng med!
Under webinariet går vi bland annat igenom:
- Vad automatiserad bokföring innebär för konsult- & tjänstebolag
- Hur och varför man bör arbeta med kostnadsställen & projekt
- Smarta lösningar för tidrapportering & projekt
- Digitalt & automatiserat arbetssätt för utlägg & traktamente
- Effektiv lönehantering i bolag med flera anställda
- Vilka blir administratörens nya arbetsuppgifter när bokföringen automatiseras
Om du deltar live finns såklart chans att ställa frågor efter presentationen.
Uppskattad tid: ca 30 min