Administration och bokföring är en begränsande faktor för de flesta företag – inte minst för bolag som lever på att ta betalt för sin tid. Varje timme som läggs på administration är en missad debiterad timme, vilket får konsekvenser på sista raden.
Det här webinaret handlar om helautomatiserad bokföring och vinsterna med att samla alla dina system i ett. Vi avslöjar tidstjuvar vid lönehantering, utlägg och fakturering, samt hur tidrapportering kan synka med fakturering, bokföring och löner för full kontroll och uppföljning.
Under webinaret går vi bland annat igenom:
- Vad automatiserad bokföring innebär för konsultbolag och byråer
- Tidsbesparingar genom tidrapportering och ekonomilösning i samma plattform
- Automatiserad bokföring vs. traditionell och manuell bokföring
- Effektiv lönehantering
- Automatiserat arbetssätt för utlägg och traktamente
- Hur realtidsbokföring underlättar din ekonomiska uppföljning
Bra att veta:
- Webinaret är kostnadsfritt och riktar sig till dig som driver byrå eller konsultverksamhet och har anställda
- Du som deltar live kommer såklart ha möjlighet att ställa frågor i slutet av webinaret.
- En inspelad version skickas ut till alla som anmäler sig.
- Webinaret håller på i ungefär 45 minuter